Зведена таблиця
результатів моніторингу оцінювання рівня розвитку дошкільників та якості дошкільної освіти у ЗДО «Сонечко» Новороздільської міської ради станом на кінець 2024/2025 навчального року
|
Освітні напрями / Вікові групи |
Особистість дитини |
Дитина в соціумі |
Дитина в природньому довкіллі |
Дитина у світі мистецтва |
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
Мовлення дитини |
Гра дитини |
Середня оцінка рівня виконання програми, % |
Рівень виконання програми та БКДО |
|
Старша «Вишеньки» |
87% |
84% |
83% |
77% |
80% |
79% |
80% |
81% |
Високий |
|
Старша «Віночок» |
87% |
79% |
81% |
78% |
79% |
81% |
80% |
81% |
Високий |
Висновок. За результатами моніторингу якості дошкільної освіти у ЗДО «Сонечко» на кінець 2024/2025 навчального року педагогічні працівники показали відповідальне ставлення до виконання своїх професійних обов'язків відповідно до вимог професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти», організації, проведення та самоаналізу освітньої діяльності з вихованцями у період воєнного стану в Україні. Моніторинг якості освіти проведений з використанням кваліметричної моделі оцінювання рівнів розвитку дітей (Галини Єльнікової).
Діти старших вікових груп переважно на високому рівні (у межах 81-85%) мають сформовані компетентності та є належним чином підготовленими до шкільних навантажень у НУШ. Діти з ООП, які обстежувалися за окремою процедурою моніторингу досягнень відповідно до ІПР, виконали свою програму частково.
Варто взяти до уваги аналіз результатів моніторингу оцінювання рівнів розвитку старших дошкільників та виконання ними Державного стандарту дошкільної освіти на кінець навчального року і у новому навчальному році посилити увагу вирішенню завдань за такими освітніми напрямами: «Мовлення дитини» (логопедична робота), «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» (обчислювальні операції, моделювання і розв'язування арифметичних задач), «Особистість дитини» (безпека життєдіяльності, цивільний захист), результати оцінювання за якими є дещо нижчими, ніж за іншими освітніми напрямами.